środa, 27 kwietnia 2011

Iluminacja





(Kliknij żeby powiększyć)

6 komentarzy:

  1. Widziałem gdzieś coś podobnego - plakat filmowy, albo pudełko gry komputerowej, chyba dość dawno temu. Fajny kontrast: stare mury vs nowoczesny strój i plecak.

    -esk

    OdpowiedzUsuń
  2. Typografia w grafice celowo stylizowana jest na plakat, stąd może takie wrażenie odniosłeś:) Zarówno sam tekst, jak i grafika, nie jest czymś inspirowane, przynajmniej nie w świadomy sposób.

    Cieszę się, że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w ogóle to właśnie odkryłem jak bez rejestracji pisać inaczej niż jako anonimowy; trzeba wybrać "Komentarz jako: Nazwa/adres URL", wpisać dowolny nick (url nie trzeba) i wsio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie by mogło widnieć w gazetce parafialnej na stronie głównej z tytułem "módl się, uchylą się niebiosa i zbliżysz się do Boga" .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ań: raczej u Jehowych, którzy ostatnio Cię zaczepili;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dali mi gazetkę patrzę na okładkę a tam to Twoje zdjęcie jest :P nie wiedziałam, że trzymasz z Jehowymi ;)

    OdpowiedzUsuń